.D'hujung Tinta.

FYI,
addinfarhani ada menulis beberapa karya dlm bentuk cerpen...
ada yg telah dihantar utk dipublishkan,
ada yg still tergantung di tengah jalan,
and ada yg still terbiar terkubur begitu saja..

so mana2 karya addinfarhani yg telah dipublish tu,
addinfarhani want to share the link kat sini...

sapa2 yg nak baca,
blehlaa tekan link2 tuu...

addinfarhani start menulis ni masa zaman diploma....
dek kerana diri ini baru bertatih utk berkarya,
maka ke'excited'kan si penulis telah menyebabkan
ada kekurangan dalam karya2 tu..

any comments membina sgt2lah dialukan coz
addinfarhani ni bukanlah reti sgt nak mengarang...
just utk puaskan hati sendiri + bermain dgn imaginasi saja...

the story written by me
ada yg betul, and ada yg 200% rekaan semata-mata...
yg penting addinfarhani dpt sampaikan moral values nya....


usah membandingkan karya kita dengan org lain
kerana ada pepatah mengatakan
rambut sama hitam tapi hati lain2...

different people punya different style in writing,
sedangkan tudung yg sehelai itu boleh diperagakan dengan pelbagai gaya,
inikan manusia yang punya mcm2 emosi dan rasa...

----------------------------------------------------

"...sesiapa saja boleh menulis,
tapi yang membezakan hasil tulisan itu adalah,
sama ada ianya membawa kepada kebaikan atau keburukan..."
that is where the values lies..."
~addinfarhani~